Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka lub jej opakowanie nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem ewentualnego rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej Protokołu Reklamacji.
Podstawą wszelkich roszczeń z tytułu uszkodzeń lub braków w przesyłcejest Protokół Reklamacji spisany w obecności kuriera podczas odbioru przesyłki.
Klientowi przysługuje prawo odstapienia od umowy w ciagu 10 dniroboczych od dnia odbioru towaru, bez podania przyczyn, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000r.). Zwrotu bądź wymiany dostarczonego towaru mogą Państwo dokonać z zastrzeżeniem, że nie nosi on Śladów montowania i użytkowania. Zwracany lub wymieniany towar musi być orginalnie opakowany, kompletny, a opakowanie nie może nosić śladów uszkodzeń czy otwarcia. Ustawa z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (dZ. u. Z 2000R.,nR 2, POZ. 271). Koszty zwrotu obciążają Klienta. Zwracając zakupiony towar konieczne jest dołączenie dowodu zakupu, i oświadczenie o rezygnacji z zakupu z podaniem dokładnych danych kupującego wraz z numerem konta , na które przelejemy należność za zwracany towar.